Voor het derde opeenvolgende jaar organiseerden we in Nijmegen ons eigen ééndagstoernooi, de Batavierencup. Met 2 eigen teams, een ex-Euros-team (met stiekem ook 4 eigen leden) en verder Keistad uit Amersfoort en Het Anker uit Ulft.

De opbouw ging lekker snel: 2 omkleedtenten, jury-tafel met spullen, een vlag en banier (ok, dat bleek wat moeilijker dan gedacht), koffie en thee, wat vuilnisbakken. Slagbomen en deuren open, schema’s ophangen, wat bordjes “kleedkamer deze kant op” en klaar is Kees. We hadden er een uur + half uur invaren voor ingepland, dat was chill te doen :)

Het moeilijkst was de banier
Het moeilijkst was de banier

Wij hadden lekker weer geregeld (daar kan Amsterdam Open nog wat van leren).
Wij hadden lekker weer geregeld (daar kan Amsterdam Open nog wat van leren).

Florijnen - Batavier 1
Florijnen - Batavier 1

Florijnen
Florijnen

Florijnen - Ulft
Florijnen - Ulft

We hebben het toernooi ingeschoten als 3e-klasse-toernooi, maar hebben misschien zelf iets te stevige teams neergelegd:

Oud-Euros had blijkbaar nog genoeg energie na het bubbelen: 1e plek
Oud-Euros had blijkbaar nog genoeg energie na het bubbelen: 1e plek

Batavier 2 de tweede plek
Batavier 2 de tweede plek

Batavier 1 de derde plek
Batavier 1 de derde plek

Batavier 1: Nils, Rhea, Thijmen, Ineke, Lucas Vr, Beatrix, Annemiek
Batavier 2: Sam, Jericho, Faya, Eliene (Levitas), Bram, Wesley (MDR?)
Florijnen, het ex-Euros-team met: “onze” Eva, Frank, Guido, Joel en daarbij Robin en Jan

Lekker eten van Rhea
Lekker eten van Rhea